Blogi
Markkinointikartturin ajatuksia
Yrittäjyys vaatii monenlaisia taitoja. Omien palveluiden tuottamisen tai tuotteiden tekemisen lisäksi on saatava myös kauppaa aikaan – sitä vartenhan yritys on perustettu. Ihmisten on tiedettävä yrityksesi olemassaolosta ja sen palveluista tai tuotteista. Ihmisten on pidettävä yrityksestäsi ja luotettava siihen, jotta he tekevät ostopäätöksensä ja haluavat juuri sinun tuotteitasi tai palvelujasi.
Näihin asioihin pureudutaan markkinoinnilla.
Blogista löytyy ideoita, ajatuksia, herätteitä. Miten sinä voisit hyödyntää sähköpostimarkkinointia?

Mitä kannattaa kertoa itsestään sähköposteissa – ja miten se tehdään ilman että nolottaa tai jaarittelee?
Mitä kannattaa kertoa itsestään sähköposteissa – ja miten se tehdään ilman että nolottaa tai jaarittelee? ”Pitäisikö minun kertoa itsestäni jotain? Mutta mitä? Ja miten niin, ettei se kuulosta oudolta tai

Näin rakennat luottamusta sähköpostiviestien avulla – ilman tyrkyttämistä
Näin rakennat luottamusta sähköpostiviestien avulla – ilman tyrkyttämistä Olet lähettänyt ensimmäisen viestisi – sen tervetuloviestin, jolla teit positiivisen ensivaikutelman lukijaan. Mutta mitä sitten? Ihminen, joka antoi sähköpostiosoitteensa ja sai sinulta

Ensimmäinen sähköpostisi on tärkeämpi kuin uskot – näin aloitat hyvän asiakassuhteen heti
Ensimmäinen sähköpostisi on tärkeämpi kuin uskot – näin aloitat hyvän asiakassuhteen heti Oletko koskaan tilannut jonkun ilmaisen oppaan tai ilmoittautunut maksuttomaan webinaariin? Sähköpostiisi on tupsahtanut ensimmäinen viesti ja se on

Miksi ihmiset antaisivat sinulle sähköpostiosoitteensa?
Kukaan ei halua postilaatikkoonsa turhia viestejä. En minä ainakaan. Postilaatikko pullistelee muutenkin ihan tarpeeksi lukemattomista viesteistä. Silti sähköpostilista on yksi tehokkaimmista tavoista kasvattaa yritystä pitkäjänteisesti. Miksi? Koska some-tilit voivat kadota.

Mistä sähköpostimarkkinoinnissa kannattaa oikeasti aloittaa?
Miltä sähköpostimarkkinointi kuulostaa sinusta? Isolta? Vaikealta? Monimutkaiselta? Ehkä pelottavaltakin? Eri puolilla markkinointikouluttajat suosittelevat: ”Tee houkutteleva liidimagneetti!” ”Luo automaatioputki, joka myy puolestasi!” ”Rakenna tehokas lanseerausstrategia!” Ja sä mietit: “Entä jos mä en

Mitä jos sinun sometilisi katoaisivat huomenna?
Oletko yrittäjänä miettinyt, mitä sitten, jos sometilisi suljetaan syystä tai toisesta tai joku kaappaa ne haltuunsa? Laita nyt silmät hetkeksi kiinni ja mieti tilannetta, jossa et yhtäkkiä pääsekään facebook-, instagram-